Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Autor
Kosińska Karolina
(3)
Brown Blain
(2)
Ochnio Radosław
(2)
Oryl Agnieszka
(2)
Spirydowicz Ewa
(2)
Yewdall David Lewis (1951-)
(2)
Arijon Daniel
(1)
Bellantoni Patti
(1)
Bernard Sheila Curran
(1)
Bigda Aleksandra
(1)
Block Bruce A
(1)
Book Stephen (1945- )
(1)
Bordwell David (1947- )
(1)
Buckland Warren (1966-)
(1)
Bukojemski Michał (1946- )
(1)
Buttny Sebastian (1976- )
(1)
Dańczyszyn Monika
(1)
Downs William Missouri (1955- )
(1)
Dragović Nono (1945-)
(1)
Drozdowska Anna Karolina
(1)
Forbert-Kaniewski Feliks
(1)
Jóźwiak-Dragović Katarzyna
(1)
Karpińska-Szaj Katarzyna (1964- )
(1)
Kuczbajska Magdalena
(1)
Mascelli Joseph V
(1)
Mendiburu Bernard
(1)
Millar Gavin (1938- )
(1)
Murch Walter (1943- )
(1)
Mączyński Rafał
(1)
Przedpełska-Bieniek Małgorzata (1953- )
(1)
Reisz Karel (1926-2002)
(1)
Rosińska Bogna
(1)
Russin Robin U. (1957- )
(1)
Schabenbeck Martin
(1)
Simon Mark (1964-)
(1)
Stanisławska Irena A. (1958- )
(1)
Starski Allan (1943- )
(1)
Szafrański Tomasz
(1)
Szafrański Tomasz (1977- )
(1)
Szafrański Tomasz (1977-)
(1)
Thompson Kristin (1950- )
(1)
Vogler Christopher (1949-)
(1)
Wellins Mike (1965- )
(1)
Weston Judith
(1)
Wojnach Andrzej
(1)
Zabłocki Michał J. (1950- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Filmowcy
(2)
Reżyserzy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Doradcy scenariuszowi
(1)
Filmowcy Operatorzy dźwięku Reżyserzy dźwięku
(1)
Montażyści filmowi
(1)
Producenci kreatywni
(1)
Scenarzyści
(1)
Temat
Kino
(7)
Technika filmowa
(5)
Montaż filmowy
(4)
Film
(3)
Dźwięk
(2)
Filmy dźwiękowe
(2)
Kino i muzyka
(2)
Produkcja filmowa
(2)
Przemysł telewizyjny
(2)
Telewizja
(2)
Teoria filmu
(2)
Zdjęcia filmowe
(2)
Aktorstwo
(1)
Aktorzy
(1)
Akustyka
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Elektroakustyka
(1)
Filmy reklamowe
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Improwizacja aktorska
(1)
Kamera wideo
(1)
Kino stereoskopowe
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Oświetlenie
(1)
Postać filmowa
(1)
Proces twórczy
(1)
Psychologia zorientowana na proces
(1)
Realizatorzy filmowi
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Scenarzyści filmowi
(1)
Scenografowie polscy
(1)
Scenorysy
(1)
Spielberg, Steven
(1)
Starski, Allan (1943- )
(1)
Sztuka filmowa
(1)
Wideo
(1)
Wizualizacja
(1)
Temat: czas
1945-1989
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(2)
Film
(1)
Film amerykański
(1)
Film animowany
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film fabularny
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Scenariusz filmowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(7)
Inżynieria i technika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Klasyka wśród światowej literatury filmowej. Wyjątkowy przewodnik po wizualnych technikach narracyjnych, które tworzą język filmowy. Książka zawiera wskazówki, które zaznajamiają nas z prawie każdym wyborem, którego dokona reżyser, operator, czy montażysta. Autor za pomocą przejrzystych opisów i ponad 1500 ilustracji przedstawia wizualne formy narracyjne, które pomogą wszystkim związanym z przemysłem filmowym - włącznie z producentami, scenarzystami i animatorami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 34 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 45 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ponad sto lat historii kina to rozwój techniki filmowej oraz sztuki opowiadania. Fabuła wypracowała kilka wzorców scenariuszowych rozpowszechnionych za pośrednictwem klasycznych książek (przetłumaczonych także na język polski). To dobrze i źle. Fabuła zunifikowała się, w jakimś sensie zglobalizowała, doszła do ściany. Znacznie dynamiczniej przebiega ewolucja filmu dokumentalnego. Przez 2/3 historii kina dominował film krótki, dziesięciominutowy, wyświetlany w kinie jako dodatek obok kroniki filmowej. Dokument pełnometrażowy był ewenementem. Dzisiaj proporcje odwróciły się. Krótkie dokumenty to wprawki warsztatowe, to domena festiwali filmowych. Pełnometrażowe dokumenty zdobyły sale kinowe, telewizja kocha cykle i seriale dokumentalne. Sheila Bernard widząc te zjawisko, jako pierwsza chyba, napisała książkę, trochę podręcznik, o tym jak takie długie dokumenty należy robić. O tym, że to jest opowiadanie, do którego na niektórych etapach tworzenia należy podchodzić jak do fabuły... A dojście do ściany w dokumencie nie grozi....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 108 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dublety 87 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Podręcznik dla aktorów..." rozpoczyna się szkoleniem na temat improwizacji. Fundamentalna zasada Book´a dotycząca improwizacji jest następująca: "Gra jest działaniem, i zawsze można zdziałać więcej". Aktor uczy się, co należy robić, aby utrzymać się w spontanicznym stanie improwizacyjnym. Następnie, Technika Improwizacji jest stosowana w ćwiczeniach z gotowym tekstem, co rozwija wyrafinowane umiejętności improwizacyjne wzmacniające charakter, emocje, konfliktowość oraz ugodowość, a także poprawia słuch u aktora. W książce jest również podany unikalny proces dzielenia scen scenariusza na fragmenty nadające się do improwizacji. Ponadto podręcznik zawiera sceny filmowe oraz telewizyjne, w których Book szkolił aktorów oraz uczył ich Techniki Improwizacji kreując ich grę aktorską. Sceny te, pokazujące sposoby gry wybrane przez aktorów, demonstrują wykorzystanie Techniki Improwizacyjnej w różnych rodzajach gry. Książka zawiera dobrze znane sceny teatralne i filmowe, oraz sceny z Przedstawień Telewizyjnych takich, jak: Melrose Place, Star Trek: Voyager, Prawnicy z Miasta Aniołów, Frasier, i The Practice. Technika Improwizacji Book'a jest rozwinięciem pracy Violi Spolin (autorki Improvisation for the Theatre). Book był studentem, asystentem, przedstawicielem Spoli, oraz jej partnerem w Spolin Theatre Game Center w Hollywood, gdzie był dyrektorem wykonawczym oraz głównym nauczycielem w latach siedemdziesiątych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Teatr/ Taniec/ Performance 41 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Film art : sztuka filmowa : wprowadzenie / David Bordwell, Kristin Thompson ; [tłumaczenie Bogna Rosińska]. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2014. - XXII, 582 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
"Film Art. Sztuka filmowa. Wprowadzenie" to podręcznik niemalże kultowy, bardzo często cytowany przez wykładowców wiedzy o filmie na całym świecie. Autorzy uczą patrzenia na film w sposób całościowy, jako na pewien formalny system, którego poszczególne elementy, wchodząc ze sobą w relacje i wzajemnie uzupełniając, składają się na jego artystyczną formę i styl. Aby czytelnik mógł w pełni docenić artystyczne możliwości, jakie wiążą się z podstawowymi technikami filmowymi, autorzy skrupulatnie omawiają główne składowe filmu: metody inscenizacyjne, zdjęcia i pracę kamery, montaż oraz dźwięk. Książka Bordwella i Thompson pomaga także zrozumieć, w jaki sposób film oddziałuje na swoich odbiorców i za pomocą jakich technik twórca filmowy osiąga zamierzony przez siebie efekt. Autorzy dokładnie opisują zarówno zagadnienia związane z procesem powstawania filmu - kwestie techniczne i produkcyjne - jak i zagadnienia estetyczne, a swoje rozważania bogato ilustrują kadrami z filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 44 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cinematography : sztuka operatorska / Blain Brown ; [tłumaczenie Agnieszka Oryl]. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2014. - XVIII, 501 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Autorem książki jest niezwykle ceniony filmowiec - Blain Brown - reżyser, operator i scenarzysta, który jest również autorem fantastycznego podręcznika "Światło w filmie". Podstawowym założeniem tej książki jest wprowadzenie w dziedzinę filmowania i sztuki operatorskiej w praktyce profesjonalnej zarówno w środowisku filmowym, jak i video, HD czy w każdym innym formacie realizacji obrazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 41 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Światło w filmie / Blain Brown ; [przekład Karolina Kosińska]. - Wydanie 4. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2015. - [6], 299 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
"Światło w filmie" jest niezastąpionym przewodnikiem po fascynującym świecie filmowego światła. Książka szeroko nakreśla wszelkie aspekty techniczne, estetyczne i praktyczne oświetlenia filmu. Jest to podręcznik, który pokazuje nie tylko jak oświetlać, ale również wyjaśni dlaczego. Napisany przez doświadczonego profesjonalistę, autora branżowej biblii Cinematography, analizuje teorię światła i koloru, opisuje wyposażenie i techniki które sprawiają, że każda scena wygląda najlepiej jak możeKsiążka uczy zarówno o historii oświetlenia, jak i przedstawia nowoczesny sprzęt i techniki HD. Od pierwszych stron wiadomo, że mamy do czynienia z profesjonalnym, rzeczowym tekstem, pisanym nie przez teoretyka, lecz specjalistę i operatora.Autor opisuje tajniki pracy oświetleniowca przy użyciu wielu ilustracji, zdjęć i poręcznych diagramów. Wybierz się z nami w podróż na plan filmowy, gdzie autor demonstruje procedury techniczne i objaśnia działanie sprzętu w konkretnych ujęciach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 39 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 79 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka to podręcznik dla tych, którzy scenariusze piszą, tych, co starannie je czytają oraz tych, którzy je realizują. Powstała na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy twórczej i edukacyjnej, przełamującej granice pomiędzy warsztatem filmowca i psychologa. Scenarzysta, reżyser, script doctor czy kreatywny producent otrzymują nowe praktyczne narzędzia do pracy z opowiadaniem filmowym, których centralnym elementem jest zjawisko przemiany - jedno z fundamentalnych pojęć scenopisarskich i jednocześnie jedno z najważniejszych ludzkich doświadczeń. Dzięki wykorzystaniu teorii i praktyki psychologii procesu Arnolda Mindella dowiemy się kim - na głębszym poziomie - powinien być nasz bohater i jak to osiągnąć. Co i dlaczego w jego lub jej przypadku musi wydarzyć się na przestrzeni trzech aktów, żeby przemiana była możliwa i w jaki sposób struktura dramaturgiczna odzwierciedla etapy tego procesu. W sposób dogłębny, poparty wieloma przykładami oraz szczegółowymi analizami filmów, które odniosły komercyjne i artystyczne sukcesy, autor przeprowadza czytelnika krok po kroku przez relację pomiędzy klasyczną dramaturgią i strukturą filmową a strukturą procesu zmiany, pokazując, że dopiero połączenie obu tych porządków prowadzi do stworzenia spójnego, wiarygodnego świata, a przemiana bohatera staje się wówczas sensowna i przejmująca dla widza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 116 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 43 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przy pomocy setek fotografii i rysunków przedstawia w sposób jasny i zwięzły najważniejsze zasady i techniki opowiadania historii kamerą oraz związane z tym inne aspekty tworzenia filmów. Wychodząc od pięciu centralnych tematów książki - kąty widzenia kamery, ciągłość wizualna, montaż, zbliżenia, kompozycja kadru - Mascelli krok po kroku prowadzi filmowców przez praktyczny kurs myślenia obrazem. To jedna z najsławniejszych na świecie książek o warsztacie filmowym. Książka omawia między innymi: czas i przestrzeń w filmie, zasady kompozycji kadru, punkt widzenia, ustawienie kamery, techniki filmowania, montaż, kierunki ruchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 35 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 49 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego cięcia się udają? Niezapomniana i jedyna w swoim rodzaju podróż po estetyce i praktycznych problemach montażu filmowego. Pierwsze polskie wydanie książki Waltera Murcha - guru edycji filmowej, wielokrotnie nagrodzonego przez Brytyjską oraz Amerykańską Akademię Filmową za montaż filmu i dźwięku między innymi takich filmów jak: Czas Apokalipsy, Ojciec Chrzestny II i III, Angielski Pacjent, Uwierz w Ducha, Utalentowany pan Ripley. Tylko dla zawodowców i zapaleńców? Nie! Dla wszystkich kochających kino. "W mgnieniu oka..." to głośna, sugestywna i skłaniająca do myślenia książka na temat montażu filmowego. Autor wyjaśnia, na czym polegają m.in. ciągłość ekranowa lub jej brak, sen i jawa, kryteria decydujące o powodzeniu cięcia. Całość przeplatana rozważaniami autora na temat obecnej sytuacji montażu filmowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 102 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Sztuka dźwięku. Technika i realizacja to podręcznik dla filmowców. W szczególności dla realizatorów dźwięku, producentów filmowych, telewizyjnych, ale również i radiowych; studentów szkół filmowych, przyszłych operatorów dźwięku oraz tych, których interesuje magia dźwięku. Zadziwiająco niewielka jest wiedza o dźwięku u kolejnych pokoleń filmowców, którzy nawet znając dokonania światowej kinematografii, nie umieją słuchać i analizować wpływu realizacji ścieżki dźwiękowej na całość doznań ocenić, jak wiele wrażeń, informacji i nastrojów przekazano im właśnie przez dźwięk i jakimi metodami to zrobiono. Nie doceniając dźwięku, nie potrafią wykorzystać go twórczo w swojej pracy, bojąc się nieznanej sobie materii. Ta książka ma to zmienić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 115 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technika montażu filmowego / Karel Reisz, Gavin Millar ; [tłumaczenie Rafał Mączyński]. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2015. - 404 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
"Technika montażu filmowego" Karela Reisza i Gavina Millara to pozycja legendarna, nie bez przyczyny nazywana jest biblią montażystów. Wprowadza ona czytelnika w świat pracy w montażowni. Nie jest to jednak książka o trikach dostępnych w programach do edycji - w tym celu należy sięgnąć po jeden z wielu dostępnych na rynku poradników. Praca Reisza i Millara jest znacznie głębsza, bo dotyczy samej istoty montażu - mówi o tym, jak go zrozumieć, poczuć jego rytm i sprawić, by stał się naturalnym środkiem wyrazu. Karel Reisz i Gavin Miller wprowadzają czytelnika w każdy aspekt rzemiosła, jakim jest montaż filmowy. Są to zwięzłe historie i opisy stylów montażu filmowego, odnoszące się do każdego gatunku filmowego. Również ujęte zostały szczególne wymagania kina panoramicznego, Verite oraz awangardy. Ukazuje różnice w "szybkości" montażu i wpływ jego na efekt dramatyczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 46 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amerykański bestseller z 2005 roku! Już po dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce obecny na liście TOP 20 - najlepiej sprzedających się książek w salonach EMPiKu. Kompletny kurs pisania scenariuszy, począwszy od opracowania motywu, poprzez gromadzenie materiału, przygotowania fabuły i struktury scenariusza, opracowania postaci oraz sposobu przeplatania wątków, które pomagają przy pisaniu i edycji scenariusza do zrozumienia "kuchni" marketingu i skutecznego sprzedawania scenariuszy. Jedyny podręcznik o pisaniu scenariuszy filmowych, o którym Juliusz Machulski powiedział: "Przez ostatnie 25 lat przeczytałem bardzo dużo, bardzo dobrych książek o tym jak napisać scenariusz filmowy. Ta jest najlepsza". Podręcznik Jak napisać scenariusz filmowy okazał się bestsellerem w USA. Jest również pierwszym... tak pełnym w swoim zakresie i jedynym... tak dobrym na obecną chwilę. Jak napisać scenariusz filmowy jest kompletnym kursem pisania scenariuszy - od opracowania motywu, poprzez gromadzenie materiałów, przygotowanie fabuły i struktury scenariusza, opracowania postaci oraz sposobów przeplatania wątków, które pomagają przy pisaniu i edycji scenariusza, do zrozumienia "kuchni" marketingu i skutecznego sprzedawania scenariuszy. Dobrze napisany, wszechstronny i wyczerpujący, ze świetnymi przykładami scenariuszy, nowatorskimi i wypróbowanymi technikami pisania. Zawiera mądre rady doświadczonych scenarzystów i anegdoty związane z pisaniem. Ten jedyny w swoim rodzaju podręcznik do nauki scenopisarstwa okaże się pomocnym zarówno dla początkujących jak i już zawodowych scenarzystów, dzięki, któremu będą oni mogli lepiej pisać i sprzedawać scenariusze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Film 38 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Film 105 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film animowany 1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scenografia / Allan Starski [oraz] Irena A. Stanisławska. - Warszawa : Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2013. - 207 stron, [64] strony tablice : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
"Scenografia" Allana Starskiego to wejście w magiczny świat filmu od jego wizualnej strony. Przewodnikiem jest wybitny Polak, współpracownik najlepszych światowych reżyserów, który opowiada o swojej pracy z pasją, ale i bezpośrednio, ujawniając kulisy swojego warsztatu oraz dzieląc się rozwijanymi już od wielu lat umiejętnościami. Istotnym walorem książki, oprócz wartkiego języka (w tym również anegdot z planu największych produkcji), są unikalne rysunki, szkice i fotosy, których podziwianie jest nie tylko nauką, ale i ucztą dla oczu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 42 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej